سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4200 متر باغ ویلای لوکس در زیبادشت

این باغ ویلا یکی از زیباترین باغ ویلاها در منطقه زیبادشت به شمار میرود که دارای 350 متر بنا به صورت فلت میباشد که در ان 4 اتاق خواب به صورت مستر وجود دارد.این باغ ویلا از امکانات ویژه ای برخوردار است.این باغ ویلا یکی از زیباترین باغ ویلاها در منطقه زیبادشت به شمار میرود که دارای 350 متر بنا به صورت فلت میباشد که در ان 4 اتاق خواب به صورت مستر وجود دارد.این باغ ویلا از امکانات ویزه ای برخوردار است.

محوطه سازی این باغ ویلا به صورت کاملا اندیشمند صورت گرفته است که با استفاده از سفال ها و کوزه های قدیمی و درختان زینتی جلوه ویژه ای به باغ بخشیده است.همچنین درختان سر به فلک کشیده این باغ ویلا وو نشستن و آواز خواندن پرندگان بر روی این درختان فضای دلنشینی را ایجاد کرده است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری مجهز به  سیستم تصفیه و گرمایشی میباشد.

کاربری این باغ ویلا مسکونی بوده و دارای پایان کار شهرداری و انشعابات قانونی میباشد.سند این باغ ویلا  شش دانگ بوده و داخل یکی از بهترین مجموعه ویلایی در محدوده کرج و شهریار است.

امنیت این باغ ویلا حتی در زمانی که شما در آن اقامت ندارید برقرار است چرا که دارای 70 متر سرایداری و نگهبانی 244 ساعته میباشد.