سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی شهرک کهنز و فردوسیه

موقعیت محلی و دسترسی به امکانات رفاهی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باغ ویلا باید مورد توجه قرار گیرد.شهریار به واسطه فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا در اطراف تهران میباشد.در سال های اخیر شهریار برای ساخت باغ ویلا،مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان قرار گرفته است

معرفی دهکده ویلایی کهنز: 

شهرک کهنز در جنوب شهریار که در حدود یک کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد، واقع شده است. دهکده ویلایی کهنز دارای آب و هوای معتدل و خوش می باشد و شامل زمین های کشاورزی، باغ های سرسبز و مراکز فرهنگی از جمله: ادارات، مدارس، آموزشگاه ها و باشگاه ها است. کهنز با شهرک های دینارآباد، فردوسیه، اسدآباد و مرکز شهرستان شهریار مجاورت دارد و ستاد فرماندهی غرب استان تهران در این شهرک قرار دارد.

در لیست باغ ویلاهای املاک سها در مناطق کهنز واقع در شهریار باغ ویلاهای لوکس فراوانی توسط مشاوران باتجربه املاک سها برای فروش ثبت شده است . املاک سها با سابقه چندین سال در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار، ملارد و محمدشهر سعی بر این دارند که بهترین باغ ویلاهای این مناطق را با بهترین امکانات و قیمت و دارای اسناد معتبر و قانونی در سایت خود به ثبت برسانند تا مشتریان گرامی بتواندد باغ ویلای مورد نظر خود را با خیالت آسوده خریداری نمایند.

معرفی دهکده ویلایی فردوسیه:

یکی دیگر از شهرک های باغ ویلایی که در شهریار واقع شده است دهکده ویلایی فردوسیه می باشد. مطابق سرشماری انجام شده جمعیت این شهرک برابر با 10815 نفر است که دارای آب و هوای معتدل می باشد. شهرک فردوسیه شامل محل های یوسف آباد صیرفی، عبد آباد ، فردوس، وسطر، رامین و خاوه است که از قدیمی ترین محل های این شهرک می توان محله فردوس را نام برد که که در گذشته به نام منوچهری شناخته شده بود که در این زمان ناصرالدین شاه قاجار با رفت آمدهای مکرر خود در این محل و با تماشای زیبای باغ های سرسبز و طبیعت بکر نام منوچهری را به نام فردوس تغییر داد. همچنین محل های خاوه و عبدل آباد نسبت به محلات دیگر از قدمت تاریخی بیشتری برخوردار هستند.

در شهرک فردوسیه با گذشت زمان و افزایش باغ های سرسبز و زمین های متعدد باغ ویلاهای فراوانی در این منطقه ساخت شد تا افرادی که قصد خرید باغ ویلا در شهریار را دارند بتوانند به راحتی و مطابق سلیقه خود باغ ویلای خود خریداری کنند. از این رو شما می توانید به سایت املاک سها رجوع کنید و باغ ویلای مورد نظر خود را به طور قانونی و با بهترین امکانات و اسناد معتبر خریداری کنند .