سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محوطه سازی باغ با هزینه کم

برای داشتن یک باغ زیبا صرفا فقط خرید یک زمین کافی نیست بلکه باغ ها هزینه زمانی و مالی زیادی احتیاج دارند تا به شکل مورد نظر ما در بیایند. 

برای داشتن یک باغ زیبا صرفا فقط خرید یک زمین کافی نیست بلکه باغ ها هزینه زمانی و مالی زیادی احتیاج دارند تا به شکل مورد نظر ما در بیایند. گرچه ما در این مطلب سعی داریم روش هایی به شما معرفی کنیم که انجام آنها هزینه زیادی نداشته باشد و زیبایی محوطه باغ شما را دو چندان کند .

 محوطه سازی

اضافه کردن روشنایی

نور خوب یکی از عواملی است که باعث زیبایی هر فضایی میشود و باغ ها هم از این قضیه مستثنی نیستند و اگر به باغ های لوکس دقت کرده باشید حتما نورپردازی های زیبای آنها را در شب دیده اید .اما شما هم میتوانید با اضافه کرده رشته لامپ های کم مصرف ، جلوه زیبایی به باغتان بدهید .

حاشیه ایجاد کنید

جدا کردن محل رویش گل ها از بقیه بخش های باغ میتواند چهره باغ شما را تغییر بدهد . ایجاد حاشیه هزینه زیادی لازم ندارد و شما حتی میتوانید با استفاده از سنگ ها و یا تخته چوب های داخل باغ کادری زیبا برای گل ها درست کنید .

درست کردن  گلدان

گلدان درست کنید

بلوکهای سیمانی که به وفور در بازار یافت میشوند و هزینه زیادی ندارند میتوانند جایگزین خوبی برای گلدان باشند . قرار دادن این بلوک ها در مسیر های اصلی میتواند روش خوبی برای محوطه سازی با هزینه کم باشد .

جزیره ای از گیاه درست کنید

خیلی از طراحان محوطه ساز ایجاد جزیره را یکی از روش های موثر محوطه سازی میدانند . دایره ای در میان بخشی از باغ را انتخاب کنید و در آن بخش 3 یا 4 نوع گیاه با طیف رنگی متفاوت بکارید .

محوطه سازی باغ ویلا

کاکتوس بکارید

کاشت گیاهان و بوته ها احتیاج به آبیاری دارد و مصرف بیش از اندازه آب میتواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد پس دقت کنید که گیاهانی استفاده کنید که احتیاج به آبیاری روزانه نداشته باشند .گیاهانی مثل اسطوخودوس و کاکتوس ها نیاز کمتری به آبیاری دارند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید