سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات حائز اهمیت در ساخت استخر

اگر استخر درباغ ویلاهایی که حیاط آنها کوچک است طراحی شود بسیار جذاب خواهد بود اما این ایده خوبی برای ویلاهایی که اصلاً فضای کافی برای تفریح و سرگرمی ندارند نمی باشد. به هر حال اگر یک چمنزار بزرگ با فضای کافی برای تعبیه استخر در اختیار دارید، در این صورت با ساخت آن ارزش و زیبایی ملک خود را افزایش خواهید داد. 


برای ساخت استخری ایده آل لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

متراژ فضا

اگر استخر در باغ ویلا هایی که حیاط آنها کوچک است طراحی شود بسیار جذاب خواهد بود اما این ایده خوبی برای خانه هایی که اصلاً فضای کافی برای تفریح و سرگرمی ندارند نمی باشد. به هر حال اگر یک چمنزار بزرگ با فضای کافی برای تعبیه استخر در اختیار دارید، در این صورت با ساخت آن ارزش و زیبایی ملک خود را افزایش خواهید داد.

مدل استخر

استخرهای شنا اگر در محوطه منزل طراحی و اجرا شوند بسیار جذاب تر خواهند بود و خریداران ملک را بیشتر از استخرهای سرپوشیده به خود جذب می کنند. به تصویر زیر نگاه کنید. این مدل استخر با سنگفرش اطراف آن زیبا و جذاب به نظر می آید در غیر اینصورت تنها ساخت استخر بدون طراحی زیبا هیچ جذابیتی نخواهد داشت. در ساخت استخر باید به طرح و مدل آن دقت شود. شما باید بر اساس متراژ فضا و نمای خانه خود اقدام به ساخت استخر در محوطه نمائید.

نکات حائز اهمیت در ساخت استخر

هزینه نگهداری استخر

هزینه استخر تنها به ساخت و فیلتر کردن آب مرتبط نمی باشد. به منظور داشتن آبی تمیز و پاک همواره باید به بهداشت آب و ضد عفونی کردن آن با مواد شیمیایی توجه نمود. در صورتی می توان خریداران را به سمت خرید خانه ترغیب کرد که محوطه خانه شما تمیز و مرتب بوده و استخر نیز آبی زلال و سالم داشته باشد. شما هر ساله باید دیوار استخر را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر نمائید. هر چند ممکن است نگهداری و تعمیر استخر کمی هزینه بردار باشد اما این هزینه هنگام فروش خانه جبران خواهد شد.

فضای اطراف استخر

پس اینکه استخر ساخته شد، شما باید محوطه اطراف آن را نیز طراحی نمائید. سنگ گرانیت مناسب ترین سنگ برای دکوراتیو نمودن اطراف استخر است. این سنگ بافتی بی نظیر به نمایش می گذارد و قابل استفاده در اشکال و رنگ های مختلف می باشد. به تصویر زیر دقت کنید. زیبایی استخر با محیط اطراف آن دوچندان شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید